<3

Oj var ska jag börja. Har inte riktigt nån koll på vad jag skrivit å inte. Nu har det gått 4 veckor sen jag kom! Time flies!! Men jag trivs jättebra! Våran manager har åkt hem pga familjeproblem, så 2 av de som jobbar på Spat har tagit över. Tydligen så kommer det en ny manager denna veka. Igår var det embarkation, nya passagerare. Jag redan hunnit göra 2 kryssningar, försäljningen går väl sådär.. men det går framåt iallafall. Första kryssningen hade jag bara 6% i retail (dåligt!!) fick dock 800dollar i dricks. Denna seanste kryssning var min retail 12% å dricks nästan 1000 dollar.. så det går framåt! :) 
Nu har vi varit i Barcelona i 3 dagar. Vi var ute å klubbade på Halloween. Jag, Maria(ny tjej) å de två fitnesskillarna Nick å Luke. Vi var på ett uteställe som hette Disqoteque el nåt. Stort ställe med mycket folk å bra musik! Tyvärr har jag ingen kamera än, men ska sno Nicks bilder så ni får se lite partybilder.. :)
Hade halva dagen ledig idag, gick runt lite på Las Ramblas å kikade å drack lite kaffe. mysigt! Nu är det snart dags att bege sig till jobbet, trött är jag. Har blivit lite för mkt crewbar på senaste tiden.. :)
♥ massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Bubbs

Kul att det går bra för dig syster=) Du verkar få se mkt fina ställen!! Mitt nya jobb går bra, mkt att lära men börjar komma in i det nu efter en vecka. Ta hand om dig Puss<3

2009-11-02 @ 20:16:06
Postat av: Emmsi

Sakanr dig pinglan, du måste ringa mig så att vi kan prata mera, kan jag ringa dig?



massa kärlek till dig från lilla mig

2009-11-02 @ 20:29:47
Postat av: Marit

Tack för uppdateringen, och för bilderna. Jag förstår att du har annat att tänka på än att skriva till oss hela tiden, men du skall veta att det är roligt att följa dig. Det såg ut att vara väldigt små behandlingsrum, men det är kanske inte ett problem? Som kund struntar man i vilket för då ligger man ju oftast och blundar i alla fall.

Jag hoppas du har det bra, här i svedala är det i alla fall typiskt novemberväder, så njut av sol och värme (men använd spf i ansiktet). Kram Marit

2009-11-03 @ 13:14:45
Postat av: mams

TACK Äntligen vi spricker av nyfikenhet. Hoppas vi får se fler bilder innifrån båten, synd det är så dyrt med datorn för er. Ruth Lena Babs Inger Märta o gubbs hälsar dig varmt Lycka till. Blir spännande att få din reslista så vi kan mötas nån stans, om inte en lyxtur ett studiebesök i alla fall! tag det lugnt i crewbaren! Älskar Dig saknar Dig. puss puss mams pappa hälsar var rädd om Dig.

2009-11-04 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0