MR BACARDI!

Igår var det fest i Crewbar (som vanligt) men denna gång var det Mr Å mrs Bacardi som stod för alkoholen. Bara Bacardi! ;) Mr Bacardi är alltså ägaren å han som startade Bacardi. Så vid 12 tiden kom kaptenen tillsammans med Mr Å Mrs Bacardi, som är med på denna kryssning, in å hälsade på i Crewbaren. Jag stod å pratade svenska med kaptenen å hälsade även på Mr Bacardi. Mycket trevlig man! Men jag är så ledsen att jag inte fick nån bild på oss!! Jaja.. 
Hehe, jag trodde inte att Mr Bacardi verkligen hette Bacardi i efternamn.. trodde bara han kallades det pga spriten..men det gjorde han visst.. :)
Imorgon är det seaday, vilket betyder jobb jobb jobb! 
Dagen efter det är vi i Lissabon å får nya passagerare som ska med oss å korsa Atlanten!
PUSS natti♥
Lacey i receptionen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0