Äntligen ledig!

Å kursen är avklarad, så nu har man en "La Therapy" brosch på klänningen!! :D Ikväll så blir det nog lite utgång för första gången. Måste ju fira!! För första gången på 2 veckor har man en ledig dag(helg), så skönt att slippa gå upp kl 6! 
Föredraget gick bra idag, tog 35 min.. Fick feedback direkt efteråt. Jag var tydligen väldigt klar å tydlig med allt å d märktes att jag hade läst på å visste vad jag pratade om! :) Det som saknades var lite passion.. hehe. Men jag är ju inte direkt någon som är sådär överdrivet sprallig å högljudd, dom vill att man ska låta lite som en reklam, så det är väl bara att öva!
Nu sitter vi 4 svenska tjejer i rad här i korridoren med våra laptops.. Lite roligt.. :)
Saknar er alla!! ♥

Kommentarer
Postat av: jobacker

ja nu sitter vi här alla 4!!

Kul för dig att du får ledigt i helgen! själv börjar jag 8.15!!

ha det bra, malin

2009-09-11 @ 20:37:10
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: mams o paps

Grattis o Hurra Tutt! Två veckors hårt arbete av ditt liv (förstår att det känns längre) "man klarar av mer än man tror" många säger - Hälsa spec från mej ! Kom ihåg att stanna upp och tag djupa andetag ner i magen, så det nervösa rinner bort. Njut av ledigheten. Love you

mams o paps

2009-09-11 @ 22:38:51
Postat av: sara

Grattis gumman...skönt att få lite ledigt.. Ta ett el två el flera glas vin, lägg upp fötterna på soffbordet och njut... Duktig du är... Många kramar hbg

2009-09-11 @ 23:31:08
Postat av: Helen

Grattis vännen! Kan bara föreställa mig hur skönt det måste känns att vara ledig efter så långa dagar. Är ni 4 svenskar? Trodde bara det var du Bella och en annan tjej i din klass. Fattar inte hur du lyckades packa 15kilo, jag var uppe i 18,7 innan i dag och då var de några klänningar som inte fått plats ännu haha. Nu får jag fortsätta fixa, de e en hel del att ordna när lägenheten ska stå kvar hemma. Ses i övermorgon puss puss

2009-09-11 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0