ISOLERAD!

Jaha då var man isolerad i sin kabin! :) 
Jag har haft magkramper hela dagen å ikväll kom diarrén...( too much information kanske :) ) Så jag gick till doktorn några minuter innan min sista gäst för att få en tablett tänkte jag.  Väl där gjorde han lite tester å hade sig å kom fram till att jag skulle isoleras!! haha. Tur att jag bor själv, annars hade min rumskompis oxå blivit isolerad! 
Jag fick inte ens gå tillbaka till Spat för att hämta min väska. Tydligen så är dom extra hårda på grund av att vi är i Brasilien, ett av de skitigaste länderna i världen. Hela tiden vi är i Brasilien har vi en person från  deras myndighet här ombord, dom är väldigt hårda på att allt går rätt till...
Så nu måste jag vara instängd i detta lilla rum i minst 24 timmar!! Jag får inte gå utanför eller öppna dörren för någon. Roomservice med andra ord!! :D
Jag klagar inte på att få en dag ledigt från Spat, vi har ändå så lite att göra så jag kan lika gärna ligga i min säng. 
Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Låter inte kul... Krya på dig!

Kram!

2009-12-11 @ 23:28:12
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: jojo

krya på dig! all kärlek

2009-12-12 @ 09:32:36
URL: http://somenjojo.blogg.se/
Postat av: mams

Lucia är här, det kanske inte firas på båten och du kan ju inte veta som är liggande i din lilla vrå. Hoppas du mår bättre och får gå ut ur hytten. Tråkigt med konflikter då borde de verkligen flytta på personalen till andra båtar, men några måste väl släppa in nya arbetskamrater i sina gäng, du hittar säkert några trevliga ...att umgås med, sätt igång lite personal aktiviteter! Krya nu på Dig med massa varma kramar från mams o paps. skriv så vi vet när du är igång. puss puss

2009-12-13 @ 22:13:40
Postat av: Fia

<3

2009-12-15 @ 11:09:54
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0