The bottom of the world...

Inget fel på nätet alls! Vad bra. Har varit en fantastisk dag idag, fantastiskt vacker dag! Känns som man är mitt i filmen IceAge! Idag var första dagen som vi cruisade här, tydligen ska det bli ännu bättre imorgon. Tog några bilder med min mobil. Denna plats i världen måste man bara se innan man dör!
FANTASTISKT VACKERT!
Ser ni pingvinerna längst ned? När man ser hur små dom är förstår man storleken på isberget..
Såååå glad att jag får se detta, minus 1 grad var det idag. Jättehärlig känsla att få känna lite kyla, Känns ju nästan som tiden bara har hoppat över hela vinter och juletiden. Tyvärr har jag ju inte direkt kläder för detta väder med mig. Alla andra har vinterjackor, mössor, vantar... jag hade ju inte direkt räknat med att få se detta! :)
Annars har det varit en lugn dag idag, skulle ha ett "seminar" men det var inge nsom dök upp av alla 600 gäster. haha. Förstår dom dock!
Ska försöka uppdatera imorgon med om det går!
Stor PUss♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Vännen...



De ser riktigt häftigt ut och jag förstår att det måste vara häftigt att få uppleva detta... :)

Här hemma har vi SVINKALLT och massor med snö...



Saknar Dig!



KRAMAR!!!

2009-12-30 @ 10:07:43
Postat av: mams

Hej Hjärtat helt fantastisk vad du får vara med om! Vi är så glada för din skull och att du kan ta sådana fina bilder med mobilen och delge oss så mycket av dina upplevelser. En helt annan värld, (det är det ju också.) Vad svårt att hinna smälta alla intryck,är det sant eller en dröm! Här är ialla fall otäckt kallt,förbereder med mat o bak till i morgon, är du bland isbergen o pingvinerna på nyårsnatten? Bubbs åkte tisdags det gick så fort många han ska hinna med! han läste om olika pingvinsorter intressant. Vi hörs på nyår.=) puss puss mams

2009-12-30 @ 14:42:46
Postat av: Anonym

Gott Nytt År älskade gumman!

Tänk vad du får se och uppleva mycket.Det blir en stor erfarenhet för dig. Idag är det kallt igen. Vi ska klä ossfina och åka till Kerstin och Janne för att fira nyårsafton.Vi ska hjälpas åt att förbereda lite mat. Det mesta har väl din mamma gjort förstår jag.Hoppas du får ett trevligt nyår om det firas där.Annars får du väl tänka på oss.

Pussar och kramar från oss alla. Marléne.

2009-12-31 @ 10:49:06
Postat av: Anonym

Happy New Year ! Vår Sahra Rara. Kan jag ha sett rätt !! tyckte mig se en isbjörn där ni låg i förra hamnen den försvann efter ett par minuter då det togs en ny bild då var den borta, häftigt. Du går väl runt och säljer fina nyårskrämer nu, - nytt år ny hud ! Ett riktigt Gott Nytt År på dig Tuttan! tusen pussar o kramar från mor o far.

2009-12-31 @ 14:11:01
Postat av: Kabuki-Emma

Underbara bilder!

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:11:06
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Anne o Kent

Gott Nytt År Sahra.

Vilka fina bilder vi får se...

Det är så roligt...Andreas o Fredriks kusin Stefan är i dina trakter..när vi ser pingvinerna som du visade på bild så ser vi lika bilder från honom, när vi ser isbergen hos dig, ser vi isberg på hans bilder. Vi får väl se om vi kan få en bild på er två på någon bild hihi, det vore kul

Kram från Anne o Kent

2010-01-01 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0