25 år idag! :)

Denna fina bukett väntade på mitt rum när jag kom hem nyss!! å 2 födelsedagskort hade jag fått oxå, ett från kaptenen och det andra var från någon jag inte riktigt kan läsa vad det står för namn. haha. Tror att kortet som jag inte riktigt kan läsa hör till blommorna.. måste fråga min roomie när hon vaknar. Jag har knappt pratat m folk här än så detta kom som en överraskning!! :) För det är väl inte någon av er där hemma som skickat blommor?? "Ballonghatten" som ni ser fick jag av fitnesskillarna, dom är roliga.. :)
Dagen idag har varit lugn å ganska tråkig, väldigt lite att göra i SPAt. Kunde inte gå av på min lunch heller för jag var på IPM, vilket betyder att man måste stanna på båten hela dagen. Vi festade till det lite å åt på Grillen på deck12 iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan möta upp SPAgänget i crewbar. Dom ville visst fira mig lite där! :)
TACK alla för grattishälsningarna!! Blev så glad!
Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: mams

Go morg min 25 åring , du kanske inte kommit hem än från crewbaren. Så trevligt med blommor kort o söta ballonger, från oss är det ej ,kanske andra båten finns det många olika affärer att shoppa i? Blekfis....underbart kort vill vara hos dig. Jag ringer 8.00 din tid på mobilen. puss o kram mams

2009-11-28 @ 09:40:18
Postat av: Ulla

Hjärligt Grattis Sahra på din 25 årsdag! Sitter med ett kort där du är 11 mån ni fikar vid min säng , tänk vad åren går fort. Vi önskar dig också varmt Lycka till med ett sånt fantastiskt spännade arbete. Kram från Ulla och Carl-Erik

2009-11-29 @ 00:59:04
Postat av: Fia

<3

2009-11-29 @ 23:02:11
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0