GrandTurk!

Såhär nära stranden dockade vi idag. Fotar från min solstol!!
Ian, Johan, Mark, Jeffrey (the SPAguys!)
Lacey, my american dream! ♥
Poolområdet i Margaritaville!

Vi har haft en fantastisk dag på stranden idag, så otroligt härligt att vara tillbaka på land efter denna långa vecka till sjöss, å i VÄRME! Vi har legat hela dagen på stranden å bara druckit Frozen Margaritas, PinaColadas och bara kopplat av. Båten seglade redan iväg kl5, så då satt vi oss på däck med en flaska skumpa å tittade på solnedgången. Det är dagar som denna som verkligengör det värt att vara här, trots allt slit.
Nu är det dags för Obar med Alyson. 
NAtti Natti
Mams å Emma, ringer imorgon på min lunch om jag kommer ut på linjen! :)

Kommentarer
Postat av: sara

din lilla lyxlirare... usch vad avundsjuk jag blir... Jag vill också... typ nu hade varit perfekt... Men jag är så glad för din skull, du gjorde helt rätt som åkte iväg.. men vi saknar dig här hemma.. Många Kramar

2009-11-21 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0