Godnatt.

Nu har jag nyss kommit hem från en liten tur på dansgolvet, jag blir lika förvånad varje gång jag är ute här, så här bra nattliv har vi inte ens hemma i Västerås, SVERIGES 7E STÖRSTA STAD. Å detta är en liten förort till London. Helllooo!!??
Igår fick jag äntligen mitt hår klippt, av en frisör på skolan. Var bara att komma in kl 8 innan vi började lektionen halv 10. Så smidigt! 
Idag fick jag reda på att på båten som jag ska till finns en massagterapeut som började samtidigt som mig här på Steiner. Hon åkte redan efter 2 veckor. Så roligt att jag känner någon där!!! :)
Nu blir det att sova, ska upp kl 8 imorgon å ta farväl av några tjejer. 
NATTI!!♥

Kommentarer
Postat av: jojo

lycka till min vän. tänker på dig. du är bäst!! kämpa på nu PUSS

2009-10-05 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0