I Turkiet nu.

Landade för ett par timmar sen, resan gick bra. Var redan kväller när jag kom fram eftersom jag åkte 2 timmar framåt i tiden (tror jag iaf). Var inte mycket öppet på flygplatsen att fråga om vägen till hotellet, det enda som fanns var massa gula taxibilar å gubbar utanför dom. Så det blev en taxi till hotellet. Blev skräckslagen ett par gånger där i taxin när jag inte såg nån taxameter eller taxi-id på chauffören, tyckte även att dörrarna såg ut att ha onormalt stora lås å rutorna var tonade.. fantasin skenade iväg med andra ord. MEN det gick bra å jag kom fram! :) Nu måste jag bara bestämma mig hur jag ska ta mig till båten 80km härifrån!! Varför sätta mig på ett hotell i en annan stad??
Måste vara på båten redan vid 9. Börjar antagligen jobba på en gång. Får se när jag får tillfälle att skriva nästa gång. Å var jag är då... :) Det återstår att se!! 


TACK mamma o pappa för all hjälp!! Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

<3 <3 <3



Jag beundrar dig så min vän för att du är så duktig!

Massa kärlek och stora kramar till dig!!!! <3

2009-10-06 @ 11:41:30
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0