Nu är det visst helg.

Det hade jag ingen aning om. Lördag idag, eller är det bara fredag? Jag kommer aldrig ha koll på dagar märker jag.
Idag var jag uppe kl8, jag å Kate gick av båten och gick en morgonpromenad på Rhodos. Mycket fint och VARMT! Tyvärr tog jag inga foton.. 
Det är så kul att nästan varje dag man vaknar är man på ett nytt ställe, ett nytt land, å inte har man behövt ta sig någonstans, man bara är, på båten. :) 
Imorgon är det seaday igen, hoppas vattnet är lugnt! För jag är FULLbokad. Börjar halv 8 med ett möte, slutar 8 på kvällen sen. Yey!
Ska försöka ta lite bilder snart så ni får se mer av båten.
PUSS

Kommentarer
Postat av: avin

Hej gumman!



Du är saknad här hemma men verkar ha det väldigt bra på din lilla båt. Tråkigt med sjösjuka bara :)



Njut av vädret när du går i land, här hemma börjar det bli mörkt och tråkgt igen.



Ta hand om dig så väntar jag här hemma i Sverige på dig! PUSS din Avin

2009-10-13 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0