A very good day today!

Bästa dagen på länge! Jätteskönt. 2 ansiktsbehandlingar har jag fått och 2 ansiktsbehandlingar har jag gett.  Gick bättre med apparaterna idag, å vår lärare fick inte ett endaste utbrott. Min rumskompis berättade att även deras lärare hade sagt åt dem hela tiden att dom var den sämsta klassen hon haft. Så det verkar nästan vara en metod dom använder sig av.. Sen så är även föredraget vi skulle hålla imorgon framflyttat till fredag! FANTASTISKT! Så imorgon är det bara det praktiska provet på ansiktsbehandlingen + det skriftliga på kursen... Vi ska även lära oss någon oxyderm-behandling imorgon.. är inte riktigt säker på vad det är..


Tror att Bella(klasskompis från skåne) har blivit tilldelad en båt... Har inte hunnit pratat med henne än. Men det skulle visst vara nån riktigt fin båt! Superkul! En av mina rumskompisar som varit här en vecka längre än mig åker ut på lördag, börjar i medelhavet å sen till karibien tror jag. En helt ny båt oxå! En fitnesskille blev tilldelad en båt som började sin rutt i köpenhamn.. å sedan till Stockholm, Finland  å sen vidare till medelhavet. Han tyckte det var jättekul, eftersom han är från Australien å aldrig varit i skandinavien. Men jag hoppas ju att jag INTE hamnar på en sån tur! 

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0