Första dagen på 4e veckan..

Om man är kvar till på fredag så har man förhoppningsvis klarat en till kurs! Klarade både det praktiska och skriftliga testen i helgen. Yeeey! :) Fick 97% på den skriftliga tentan... mycket bra för att vara mig!! Så glad! Jag tror faktiskt att jag har förvandlats efter de första 2 veckorna här, jag har alltid varit en sån person som behöver upprepning på upprepning på upprepning för att få in saker i skallen. Inget har nånsin fastnat av sig själv, inget läshuvud med andra ord!! Men nu efter dessa första tuffa veckor verkar det verkligen som det har hänt nåt med hjärnan min!  I denna kurs har allt bara fastnat direkt, massagegrepp, produkter, den nya Spa-touren. Jag har inte behövt plugga hälften så mycket som jag gjorde de tidigare veckorna. Jag känner mig som en toppelev! :D om man får säga så.. för det har jag ALDRIG varit. Men jag ska kanske inte säga för mycket... fortfarande 4 dagar kvar på kursen.
Denna vecka lär vi oss ansiktsbehandlingar. Praktiskt å skriftligt prov på torsdag. DETAILS den dagen oxå... om jag inte får en båt då så dör jag!

Me and my roomie Sarah 19 från Irland. Min lillasyster. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Gumman!

Du är sååå duktig! Har följt din blogg ända sen du åkte! Jag håller tummarna för dig på torsdag och glömt inte att meddela "oss" hur det går! =)

Kör hårt den här veckan, håller på dig!

Miss you a lot!

Puss å kram

2009-09-22 @ 06:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0