Måndag

Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men det hinns verkligen inte med!! Idag hade vi praktiskt. Gjorde en "HydraLift Facial" Ganska skönt faktiskt. Men självklart så blir jag ju nervös och gör idiotiska misstag, å inte bara jag heller.. våran lärare blev GALEN! Hon har inte nå speciellt mkt tålamod.. Hon är väldigt duktig på det hon gör och inspirerar verkligen ibland, men sen kan hon vända helt å hållet för ingenting. Tror hon har sagt till oss 2 dagar i rad nu att vi är den sämsta klassen hon haft... Vet inte riktigt om det är någon slags taktik, men man blir ju inte direkt uppmuntrad att å säker på det man gör, utan bara mer nervös å gör självklart bara ännu mer fel!!
Jaja, på fredag är iallafall kursen slut. Visar sig väl då om man klarat den eller inte... Tror nog att vi kommer få börja på en ny kurs nästa måndag. Jag vill väldigt gärna gå den kursen oxå, lära sig mer massage-tekniker å kroppsbehandlingar. Men då måste man ju vara här 2 veckor till minst... Vi får väl se! :)


En väldigt trött terapeut 06.00 på morgonen!!
Stor kram på er alla som kommenterar! Blir jätteglad!! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker du ser pigg ut... konstig taktik det där men det är väl bara att genomlida... du är duktig sara och jag tror att du kommer att klara det där... ta inte vad som helst bara... Låter som att det är tufft... Kämpa på gumman!

Många kramar

2009-09-07 @ 20:51:25
Postat av: Helen

Som Sara så du ser ju hur pigg ut som helst, fast vi som känner dig vet ju att tidigara morgnar är inte din roligaste tid på dygnet=)



Du är såå enormt duktig, vet inte hur jag ska kunna hålla dina och Bellas mått



Puss Puss

2009-09-08 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0