New York nästa???????

Har precis kommit hem från en liten utekväll, vi har "curfew" från 00 på helger och 23 på vardagar. Blev lite dans iaf.. Kul!!!
Fick precis reda på att en av tjejerna här ska hoppa på en båt i NewYork, å på hennes papper stod d att hon skulle dela hotellrum med MIG i NewYork!!!??? Om det var fallet borde jag fått mina "details" igår med resten.. så jag vet inte om d blivit nån miss?? Kanske var d så att det fanns en båt för mig, men sen så hände något..?? Ska iallafall höra på måndag..
Nu blir det att sova. SOVMORGON IMORGON!
♥Natti!!


Kommentarer
Postat av: Avin

Vad kul! Hoppas det blir New York! Lycka till på måndag! PUSS

2009-09-12 @ 13:28:48
Postat av: Helen

New York=) När skulle den andra tjejen åka? Skönt att du e kvar i morgon varjefall=) Vad har du hittat på i dag när du varit ledig? Hör av mig i kväll. Puss Puss

2009-09-12 @ 15:08:04
Postat av: sara

Hoppas att du hamnar i new york... va kul det hade varit... håll oss uppdaterade;-)

Puss o kram hbg

2009-09-12 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0