Still at the Y...

Inget nytt än så länge om någon båt. Så jag är inte i NewYork, TYVÄRR!!! Var antagligen som jag skrev tidigare, att det blev nå knas... jaja, nån gång ska jag väl komma ut. Medans jag väntar på båt så får jag börja med massage å kroppsbehandlingar med den nya klassen som började i veckan. Eftersom jag endast gjort ansiktsbehandlingar de senaste 2 veckorna så känns det mycket bra att komma igång med massagen igen. Deep Tissue massage oxå! Jag har ju endast lärt mig SPA-massage i skolan. Å tror ni inte att jag å Helen blev ihop-parade som ett par att massera varandra denna vecka!! hihi. Våran lärare hade ju ingen aning om att vi kände varandra så bra.. :D
Känns bra att kunna både "La Therapy" och "Elemis", man blir kanske mer uppskattad på den båt man hamnar på då...
Min rumskompis Sarah som är från Irland(som förövrigt är världens roligaste å sötaste) har precis varit å handlat en stor påse med massa godis å chips, det är typ det enda vi lever på! Det blir att börja på ett detoxprogram när man väl är på den där jäkla båten!
Time to revise now.. och gå upp några till kilo! ;)

Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Hej vilken rolig blogg! Jag är också hudterapeut och kommer med spänning följa livet på båten. Det verkar vara hur roligt som helst!



Välkommen att kolla in min blogg Kabuki, där skriver jag om makeup, hudvård och skönhet.

http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

2009-09-15 @ 22:39:37
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Elina

hej vännen!! du verkar ha det bra trots att det är tufft ibland!! hoppas att du mår bra och att det är roligt. du är grym som gör det här. hemma är allt som vanligt. skolan flyter på...det är jätteroligt och klassen är trevliga! ta hand om dig. puss puss

2009-09-16 @ 17:35:25
Postat av: Avin

Hallo min pärla! Tror inte ett dugg på att du gått upp i vikt men även om du gjort det så syns det aldrig på dig! DU är saknad och vad kul att du trivs. Jag däremot längtar till vår resa nästa sommar, typ det enda jag och johanna pratar om nu för tiden. Hehe



Puss så länge och love you!

2009-09-18 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0