Ny kryssning har börjat.

Imorgon har jag ledig dag i Yangon, Burma, eller Maynmar som det tydligen heter numera.. Det ser ju inte direkt så lovande ut här.. fattigt å smutsigt. Påminner om amazonas med skitbrunt vatten. Tur att jag ska på en gäst tur imorgon! Ser fram emot lunchen på StrandHotel. På kvällen blir det en crewtour oxå. 
Denna kryss har startat väldigt långsamt. Har inte mer än 300 gäster ombord. Idag hade jag inte en enda behandling. Så 12 timmars jobb utan en cent i lön. Det ni!
Det är så varmt här, vet inte riktigt hur jag ska kunna sova, man kan ju inte direkt öppna ett fönster... haha.
Hoppas ni har det varmt å soligt där hemma å att all snö är borta!
GLAD VALBORG!!! 
ps. Denna kryss är jag ledig i Yangon, Mumbai och Dubai. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0