Update!

Ok. Dags för lite uppdatering! :D Mamma var visst trött på tomtenissarna när hon tittade in här. haha.

Vet att jag har sagt det tidigare, men tiden går så otrooooligt fort här. Jag har varit rätt lat oxå... Vi har varit i Karibien hela tiden sen jag sist skrev. Gjort Panamakanalen 5 gånger.. Nu är vi i Mexico, jag har ledig dag imorgon i PuertaVallarta. 3 dagar kvar tills vi är i LA å påbörjar korsningen över till Sydney!! 4 dagar efter LA är vi 3 dagar på Hawaii, 3 olika öar. Sen är det 10 dagar till havs innan vi ser land igen. Puh!
Dessa veckor har jag haft Alyson, akupunktören från Serenity här. Så roligt! Men precis som mig föredrar hon den båten! Det är både sjuksystrar å engineers här ombord som gör kontrakt på båda båtarna. Alla säger samma sak! Serenity är en mycket roligare/trevligare båt att jobba på! Känns skönt att det inte bara är jag. 3 månader har jag varit här nu, fortfarande känns det inte 100% här. Om det inte vore för att vi åker jorden runt skulle jag åka hem.
Men det är bara 4 månader kvar nu!! Efter Australien å Nya Zeeland är det nästan bara 2 månader kvar! Can't wait!! 
Lovar att uppdatera mer! Nu måste jag sova, är så trött.

Kommentarer
Postat av: mams

Tack tack äntligen Sahra rara ,håll ut, vi ses ju ombord! Puss puss mams o paps love you

2010-02-24 @ 07:31:35
Postat av: Bubbss

Det ser väldigt skönt ut på bilderna!! Här i oslo är det massa snö och minusgrader,,Du får uppdatera lite oftare så jag vet vart du är=) Ta hand om dig sis, Love!!

2010-02-24 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0