12 januari

Sorry för den hemskt dåliga uppdateringen! Vi har lämnat kylan nu och är på väg tillbaka till Miami. Åker längs Sydamerikas västkust nu. Idag är vi i Lima, Peru å jag är helt ledig! Yey. Ska strax upp å få lite personal training av Danny. Nu jävlar ska det börjas. Har satt upp ett mål till vi är i Australien, då ska jag kunna visa mig i bikini!
Har försökt att utesluta kolhydrater i min kost istället för att träna, men det resulterade bara i att jag ENDAST äter mackor nu. :)
Har börjat med detoxkapslar nu oxå. Äter 4 STORA piller varje morgon, JAG som inte kan svälja piller! Men det går..  
Ska försöka lägga upp bilder från jul å nyår om det går senare idag. 
Hoppas ni har en underbar dag där hemma!

Kommentarer
Postat av: mams

Heja bilder från jul o nyår hoppas på fler isberg o björnar hi hi. Kan du skicka lite detoxkapslar till din kära familj. Lycka till men ta det lugnt. pusspuss mams

2010-01-12 @ 16:52:28
Postat av: emmsi

Gud vad bra med lite uppdatering, känns lugnare nu när jag vet var du är:) Saknar dig. kram

2010-01-15 @ 19:12:51
Postat av: gunnochkarro

Grattis i efterskott!! Vilken fantastisk resa du får vara med om, vi tänker på dig och önskar dig fortsatt trevlig resa.

Många kramar från Gunn Per-Inge Markus och Karolina!

2010-01-17 @ 16:02:11
Postat av: gunn och karolina

Grattis i efterskott!!! Vilken fantastisk resa du får vara med om, vi tänker på dig och önskar dig en fortsatt trevlig resa.

Många kramar från Gunn Per-Inge Markus och Karolina

2010-01-17 @ 16:11:09
Postat av: Elina

du behöver inte banta!!! du är jättefin.. dessutom ska man inte utesluta kolhydrater ur kosten. det är kroppens (och framförallt hjärnans) bränsle. utan det börjar kroppen bara äta av musklerna... bättre att träna och äta lite fett och socker!!! hälsopedagogen har talat!! ;)



ta hand om dig!!! saknar dig! puss puss

2010-01-25 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0