3 mars

1 dag kvar till Hawaii! Första dagen kommer vi vara på Hilo, jag är ledig på förmiddagen å ska eskortera en tur för gästerna som heter "Highlights of Hilo and a visit to the Nutfactory". haha. Låter toppen tycker jag! Har jag helt fel eller är det macadamia nöten som kommer från Hawaii?? Visar sig..
Ikväll har jag en behandling 8.30. Vi stänger Spat 8.  Så nu har jag lite ledig tid för att ta igen den tiden. Är lite trött..Inatt sov jag bara 3 timmar. Vi var på en show igårkväll, "Hollywood Revisited", dans å sång i gamla originalkostymer från filmer å uppträdanden från 30,40,50-talet. Fina kostymer men tråkig show! Sen blev det crewbar å kabin party. :)
Jag hade ett seminar idag. Helt otroligt nog kom det typ 15 pers!! Brukar vanligtsvis komma 3-4st. Det gick faktiskt jättebra å kändes toppen. Har än så länge bokat in 3 behandlingar av det. Denna kryssning verkar faktiskt vara rätt så lugn. Det äär så otroligt många seadays, så folk verkar vilja sprida ut sina behandlingar.
Har jag berättat att vi kommer missa en dag helt å hållet på denna kryssning? Den 13e mars kommer vi inte uppleva! Vi korsar "the international dateline" å hoppar ett dygn framåt! Så när vi går å lägger oss den 12e vaknar vi upp den 14e. hehe. 
Vi har ju ställt tillbaka klockan så många gånger att snart skiljer det 12 timmar till Sverige! Det gäller att planera telefonsamtalen!
Fick reda på idag att det kommer EN TILL svensk tjej till spat nu i Hawaii!! :)  Nagelteknolog. Hon kommer bara vara här i ca 2 månader dock. Värsta svenska maffian!! ;)
Hoppas ni inte fryser ihjäl där hemma. Försöker skicka över lite sol å värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0