FRAMME I SYDNEY!!!!!!

Äntligen är den 17 dagar långa kryssningen från LA över till Sydney avklarad!!! YEEEEEEYYY!! Denna kryss har varit ganska så händelserik.. fick fantastiskt nog se allla de 3 öar på Hawaii vi besökte (de enda hamnarna på dessa 17 dagar!!!!!) Vi har haft 3-4 riktigt roliga kvällar/nätter i crewbar, vilket inte händer allt för ofta. Vi har varit i cyklonen Thomas, blivit jagad av en annan cyklon. Ett dödsfall har inträffat på båten, Vi har passerat den internationella "dateline" vilket betydde att vi aldrig fick uppleva den 13e mars detta år. Gavin, vår nyaste fitnessinstruktör fick besked att han var tvungen att lämna oss... Det har gått väldigt snabbt, men samtidigt känns LA väldigt långt borta.

Med min roomie Sylvia ♥
Med vice-kaptenen Cato från Norge
3 svenskar.. representerar Norrland, Skåne å Västmanland
Igår var det StPatricksDay! Dett är något jag aldrig tidigare firat. Irlländsk tradition! Vi hade inhandlat "grönt" o fyrklöver i olika varianter i Honolulu, hattar, halsband, örhängen, strumpor, glasögon... Var nästan bara vi "spamänniskor" som hade klätt ut oss. Men vi hade roligt för det!
Med Emmelie 
Med den enda irländskan ombord! BabyRachael. 
Imorse skulle jag gå upp 5.30 för att se på sail-in i Sydney. Eftersom vi inte gick å la oss förrän sisådär en 4 halv 5, orkade jag inte upp förrän 6.30. Då var vi nästan framme där vi nu har lagt till. Precis intill "The opera house"!!!
Nu borde jag egentligen sova lite innan vi börjar kl11, men jag är alldeles för uppspelt. JAG ÄR I AUSTRALIEN!!!!!!!!!!! 
Saknar er alla därhemma hur mycket som helst! Nu är det bara "raka" vägen upp till medelhavet via Asien sen är jag nästan hemma! Har endast 3 1/2 månad kvar. Jag har varit borta från er i 6 1/2 månad!!! Kan ni fatta???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar DIG hur mycket som helst också ! Man kan inte fatta att Du står där i Sydneys Hamn och det vackra operahuset, fantastiska bilder redan,såååå otroligt spännande.Vi önskar dig en underbar månad med massor av fina minnen. Kramar och Pussar i mängder, mams o paps <3<3<3<3<3

2010-03-17 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0