3 DAGAR KVAR

Jaha, idag blir det att göra ansiktsbehandlingar för hela slanten! 4 st har jag inbokade.

Kanske dags att packa ner kläderna i resväskan jag lagt fram. Jag (mamma) var tvungen att köpa en ny resväska, eftersom det är rekommenderat att man har en mjuk väska som man lätt kan stoppa undan i små trånga utrymmen, som i en hytt, alltså min kommande bostad i 9 mån! Så nu har jag en bag på hjul, smidigt.
20kg är maxvikten, på RyanAir får jag endast ta med 15kg! Sa jag att jag hatade RyanAir!!!?? ;) 

Min gamla klasskompis Isabella som även hon ska ut på samma äventyr å redan är i London as we speak, skriver såhär på sin resdagbok: "De flesta berättar att de brukar gråta en del första veckan. En tjej grät faktiskt i natt, hon ringde hem till sin pappa och grät och sa att hon inte orkar mer." 
Så då vet man vad man har att förvänta sig liksom.. 

Imorgonbitti blir det tåg till Stockholm tidigt. Sanna ska få sin födelsedagspresent. Vi ska göra en UCW behandling. En kroppsbehandling som garanterar att man förlorar MINST 15cm på en timme.. Berättar mer imorgon! :) 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej vännen!

Jag förstår att du hatar ryanair, 15 kilo hur ska du klara det?



Hur gick det på behandlingen? Nyfiken!



Hur går det för pluggandet för dig? Jag SKA börja i morgon.



Pussss

2009-08-27 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0