4 DAGAR KVAR

Idag blir det att plugga! Det är rätt mycket man måste kunna innan man kommer till London. Första eller andra dagen får vi ett test på produkter å ingredienser med mera. För att bli godkänd måste man ha minst 80% rätt. Man gör ju inte ett speciellt bra första intryck om man skulle misslyckas!!

Idag är jag "hemma med sjukt barn".   Min älskade Emmas Lucas är lite krasslig, så dagis vill inte ha honom där. Jag passar på att mysa med honom så mycket som möjligt nu innan jag åker å så idag får hans mamma å pappa chans å jobba lite.  Nu har vi tittat på barnprogram å myst i soffan en timme. Fantastisk kramgo liten krabat! Dags för honom att sova en liten stund strax tror jag.

 Min lilla snygging! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Världens sötaste!!! Tur att Emma o Niklas har dig:-) kram

2009-08-30 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0