5 DAGAR KVAR

På söndag eftermiddag kommer jag alltså befinna mig i London! 
Steiners Internutbildning börjar den 1 Sep. På tisdagen. Skönt att ha måndagen ledigt så jag kan kika runt lite å få lite koll på bussar å sånt.

Vi får boende på ett hostel i Watford, YMCA.  Tar sedan tydligen en halvtimma med buss till skolan..

Första dagen ska vi vara i skolan 07.15!  Okristligt tidigt!!  Då är det buisness-outfit som gäller, håret uppsatt och "full makeup". Kommer nog inte känna igen mig själv. :) Ska definitivt ta kort på mig själv å lägga upp! Hehe..

Det har varit ett jäkla meck att fixa med alla papper inför resan. Speciellt när ens skrivare precis gått sönder! Nu är iallafall alla papper underskrivna och ivägskickade. Typ 120 000 st. ;) Bara flygbiljetten jag måste skriva ut nu. Tydligen så måste man checka in online på RyanAir nuförtiden. Jag AVSKYR RyanAir! Så jäkla dålig service å skabbiga plan! Men skönt att flyga från Västerås så det får gå helt enkelt. :)

Ska bli spännande att se hur länge man blir i London. I det senaste mailet jag fick från Steiner  kan det bli allt från 1vecka - 8veckor..  allt beror på när lärarna tycker man är redo och när det finns en plats ledig på något fartyg. Så det gäller alltså att visa upp sig från sin allra bästa sida om man vill ut å tjäna pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0