Ursäkta för den dåliga bildkvaliteten!

Måste ta och köpa mig en riktig kamera, mobilen är inte tillräcklig! Kankse hittar jag något imorgon då jag är ledig i Buenos Aires, Argentina!! Det blir shopping!! Har försökt hitta en normal affär nu i snart en månad, måste även köpa lite mer kläder, eftersom de kläder jag har är en aning små nu... hehe.
Igår var vi inbjuda på middag i Diningroom!! Detta händer högst 1 GÅNG/ÅR! 
Alla avdelningar var inbjuda å det var fantastiskt!! Jag åt lax, buffalomozzarella, pilgrimsmusslor å massa desserter. Å 3 olika viner blev det oxå. Vi fick även massa extra rätter att provsmaka på eftersom vi var det vackraste bordet.. ;) 
Här under är lite bilder på några av oss efter middagen. Dessa är tagna i midship där "allt" är.

Jag å min faviorit fransiska Silvia i trappan upp till butikerna.
Det ni ser här under är baren bredvid receptionen, ovanför baren är Bistron.
Melika från Tyskland, supergullig tjej!

Efter middagen blev det party i maskinrummet på däck 3. Helt spontant gick vi dit utan att veta vad som väntade. Bästa festen här hittills!! Första gången jag befann mig under deck4 (där jag bor) oxå! 
Ikväll är det bandnight, husbandet CrystalPleasure ska spela i crewbaren. En timme tillbaka oxå! :) Å imorgon är jag ledig. Kan inte bli bättre! :D 
Alla sjukdomar verkar vara borta oxå. Tack o lov!
Hoppas ni har en toppen helg! Tänk jag har faktiskt koll på att det är helg nu, otroligt! 
Just ja, ser ni vad jag har bränt mig idag. Hade 2 timmars lunch å spenderade 1,5 ute på deck. Använde faktiskt spf20..
syns inte så bra kanske..  jaja.

Kommentarer
Postat av: mams

Hej Hjärtat va kul att få en blick in i fartyget,tjusigt ni ser ut att ha mycket jul där. Skönt att du är frisk igen och orkar delta på festligheterna. Bränd hm... du som är så noga med sol skydd syns, jo även i pannan du får öka till 30,brukar du säga till mor! Igår var det -17grader o blåst förfrusit öra,i kväll trevlig julfest med gänget. Hoppas du får en bra dag i Buenos Aires blir mycket spännande att få se o höra ifrån. Pussar o Kramar mams,paps hälsar.

2009-12-20 @ 00:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0