6e dec

Då har min första kryssning på Symphony avslutats. Den värsta hittills!! Det har varit så otroligt lugnt på Spat,  jag har kanske haft igenomsnitt 1-2behandlingar/dag. Ingenting!! Å inga pengar ger det inte då heller. Uttråkade har vi varit allihop. Å det värsta är att det är ännu färre pasagerare på denna kommande kryssning, typ 300!!
Nu är vi allafall i Manaus, huvudstaden i amazonas. Jag tror faktiskt att jag gillar den. Den är annorlunda. Inte världens vackraste direkt, ganska skitig med sletna hus.  Men väldigt livlig å färgglad! Inte en turist så långt ögat kan nå.. vilket antagligen gjorde det hela. Ikväll efter jobbet gick vi ut på en liten promenad.

Terminalen som var en stor "bar" fullproppad med folk. Symphony i bakgrunden.
Camilla, BabyRachael, Heather
Rach o jag med vårt hem i bakgrunden.

åÅ har ju glömt att berätta att jag bor själv nuförtiden. Min rumskompis flyttade in med en vän till henne, så jag har rummet alldeles för mig själv! Hur skönt som helst!!!! :) Det är en riktig lyx kan jag säga. Hoppas verkligen det förblir så ett tag framöver, förhoppningsvis till Miami i mitten av januari. :D
Nu ska jag sova, ska upp å powerwalka på deck12 imrgon kl6. Måste ta tag i mig själv nu! Äter konstant, finns alltid mat o dessert att förse sig med. Mina kläder är alldeles för små.. :S
Godnatt!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0