RioDeJaneiro- Utsikt från Sugarloaf

Klockan 2 slutade jag å Camilla för dagen. Vi satt oss på Shuttle-bussen till SugarLoaf mountain. Tjejerna som var där på morgonen sa att det tog ca en halvtimma att komma dit,men bara 10min tillbaka. TRAFIK!  För oss tog det en TIMMA att ta oss från båten till slutstationen!! Eftersom vi skulle segla härifrån redan kl 6 var vi tvungna att vara tillbaka kl 5. Så halv 4 köpte vi biljetter till linbanan. Vi var verkligen effektiva!! Fick se det vi ville, tog de foton vi ville ha å åkte upp å ned för två linbanor på en timme! Har nog aldrig varit så snabb! haha. Jag är verkligen glad att jag åkte trots den lilla tid vi fick. Det var FANTASTISKT!! Så vackert. Önskar bara att vi hade haft tid att se Jesus-statyn på närhåll oxå. Men det blir nästa gång, för hit ska jag verkligen komma tillbaka!! DEFINITIVT!! 
Jesus-statyn kan ni skymta nån centimeter ovanför min axel. :)
Här har ni den till vänster om mig på den högsta topp ni ser.
COPACABANA!!
Camilla, vår AssistantManager, som är från Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0