2 dagar har nu gått

Ok, nu har Shelley, managern jag hade på Serenity kommit hit till Symphony. Kändes genast bättre faktiskt. Jag har nästan känt mig glad idag. haha. Iförrgår seglade vi ju bredvid Serenity nästan hela dagen, vi skulle båda till GrandTurk. Så igår låg vi där bredvid varandra i hamn(får bara plats med 2 båtar), detta är tydligen väldigt ovanligt, att båda systerbåtarna ligger i samma hamn samtidigt. Senast det hände var typ 10 år sen. Tyvärr var jag inte ledig men fick 2 timmars lunch. Gick av och in till Margaritaville där det var "battle of the bands", husbanden från båda båtarna spelade. Brothers bangin mothers från Serenity och CrystalPleasure från Symphony.  :) Jag träffade flera av mina gamla serenityvänner. Så roligt!!!

Det var lite av en fest på deck när båda båtarna skulle lämna hamnen på kvällen, det var nästan så vi kunde prata med varandra rakt över, så nära låg vi. Många av de jag inte kände så jättebra blev så förvånade när de såg mig "på andra sidan". Dom undrade vad sjutton jag gjorde där. :) Det var lite roligt. Vicekaptenen Magnus ropade GodJul o GottNytt år från bryggan oxå. Han kommer över hit i April.
Om ni inte förstår så står jag på Symhpony å fotar...
Imorgon är jag ledig! Får fira min födelsedag då istället för på fredag så jobbar jag! Vi är i Antigua, stJohn imorgon, det blir stranden!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman, va häftig bild, snacka om duktiga på att lägga till i hamn... Vilken av båtarna är störst? Lika avundsjuk på dig idag, d blir inte bättre.. Börjar jobba om tio min så sitter o fördriver tiden... En liten slurk kaffe o lite julgodis sen är jag redo:-) hörs snart igen puss o hoppas du får en härlig födelsedag

2009-11-26 @ 11:47:57
Postat av: mams

Ja må hon leva, ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år !!! Ett Bamse Grattis på Din 25-årsdag Vår kära Sahra rara. Hoppas Du får en bra dag trots att du jobbar, lite extra dricks kanske ? Tack för alla fina bilder det var häftigt med båtarna så nära varandra, Skönt att det känns bättre nu . Massor med pussar och ett fyrfaldigt leve Hurra!Hurra!Hurra!Hurra! mams o paps

2009-11-26 @ 21:33:05
Postat av: Bubbs

Grattis syster=) egentligen nån timme för sent men har varit borta hela dan.. ätit någon tårta?

går det att ringa dig någon gång? (När jag väl har en fungerande mobil) hehe ta hand om dig pusspuss

2009-11-27 @ 01:38:51
Postat av: Bubbs

Eller jag vet inte hur det boir nu när du är borta, grattis iaf=)

2009-11-27 @ 01:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0