4 dagar kvar till land i sikte..

Crewdrill idag. Detta är min cabin, vad sjutton heter det på svenska??, å rumskamrat Jasmina. Världens bästa. Hon är otroligt ordningsam, stackarn som måste bo med mig! Men som tur ar har vi dem som städar hos oss 3 gånger i veckan, så min stora hög med kläder som normalt ligger hullerombuller i sängen är prydligt vikta å sängen bäddad! hehe. 
Det är inte större än vad ni ser, bara en toalett å dusch oxå. Inge 6star för oss inte.. 
Pratade med en av butlerna idag, han jobbar som "butler" för en av penthousesviterna. Han hade gått ut på deck7 vid vår crewpool igår för lite luft. Rätt som det var kom det en stor våg å sköljde över hela honom, å vattnet nådde sedan upp till knäna, innan hann han gå in kom det en till våg å svepte över honom. Det var aldrig någon fara, men jag hade gärna velat se hans min stackarn!! Han har jobbat på båt i 15år å aldrig varit med om nåt sånt. hehe, folk undrade ju varför han var så dyngsur när han kom in!! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0