Min kommande kryssning...

Ok, jag börjar faktiskt bli lite exalterad över att byta båt nu. Känns inte riktigt som det brukar nu här. Efter de senaste dagarna är det nåt som känns lite annorlunda.
Titta bara på dessa kartor! Detta är itineraries för Symphony ända fram till mitt kontrakts slut, i juni-juli. Titta var jag slutar!!! :) Fast man vet ju aldrig vad som händer, kanske blir jag förflyttad igen!
Den 22a november, alltså om en vecka börjar denna kryssning här under. :) Från Miami ut i karibien till Sydamerika. På min 25årsdag är vi på Barbados! 
Jag får se antarctica!! coolt..
Här åker vi från LA till Australien! Yey!
Nya Zeeland!
Här någonstans slutar mitt kontrakt, juli nån gång, tänk om jag får gå av i Stockholm. Skulle ju vara helt klockrent! :)

Kommentarer
Postat av: mams

Skepp o hoj min blivande 25 åring , vi kom just hem från en weekend i Sth och blev mkt förvånade, förstår att det känns jobbigt men dessa turer verkar helt ok kanon ju,undrar var vi ska kliva på!?!! Du finner nya trevliga vänner,och det är väl nån mening. . du vet.Tur jag inte skickat dig kläderna till nån hamn .Snälla ring innan den 27!

Det känns lite jobbigt att inte kunna prata med sina godingar, Bubbs har ingen telefon i bruk vet ikke vorfor. Njut nu av dina dagar o alla nya upplevelser till sjöss, hoppas det vågar mindre.

Kramar o Pussar i massor. mams o paps

2009-11-15 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0