LAND I SIKTE!!

Imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig!! Efter 7 dagar till havs har vi äntligen land i sikte!! Vi är nu i Karibien å stannar imorgon i GrandTurk, Turks & Caicos. Jag och Lacey ska gå av båten å fort vi tendrar kl8, sen blir det STRANDEN hela dagen!! Sista lediga dagen med gänget här, blir att ta massa foton. <3
Idag började jag med min detox, eller jag skulle nog inte riktigt kalla det detox.. äter fortfarande onyttigt å dricker kaffe. Men jag har börjat med kapslar som vi säljer, innehåller alger som rensar kroppen. Gjorde nämligen ett BCA igår, BodyCompositionAnalasys, där mäts allt vad kroppen består av, hur mycket vatten, fett, muskler osv. Jag hade 3 kilo övervikt i vätska, det känns vill jag lova, mina ben är tunga som sten å väldigt stumma å trötta. Så förhoppningsvis hjälper detta, ska ta tag i träningen oxå. Imorse gick jag faktiskt upp kl.6 och åkte upp till deck13 och powerwalkade runt där. Det var 26C redan så tidigt på morgonen!! Fantastiskt med värme!!!! <3



Tack mams för grattishälsningen! Grattis själv! :) Jag har försökt ringa, men kommer inte ut på linjen här tyvärr.För många som ringer just nu skulle jag tro.. Ska försöka mer imorgon. <3

Kommentarer
Postat av: Fia

<3 <3 <3

Tänker mycket på dig min vän!

Puss o Kram!

2009-11-20 @ 12:12:26
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0