GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPA!

LEDSEN ATT JAG INTE HUNNIT RINGA!  Hoppas du haft en mysig dag, även fast inga barn är hemma. :) Stor PUSS å KRAM! love you!♥

Slut är jag! Hur ska man orka med detta livet 8 månader till?? En "seaday" gör en helt förstörd! Jag hade 9 behandlingar, varav 2 massager igår. Inte hade jag nån middag heller. Behandlingar konstant utan paus från 13 till 20. Sålde en del dock, så det var bra! Dagen började med att jag vaknade av att saker ramlade ned från hyllorna, höga vågor med andra ord. Det lugnade dock ned sig, men spat var totalt KAOS! produkter ÖVERALLT, alla lådor hade öppnat sig å allt låg överallt! Nu har det börjat igen.. får se om man kan somna, men jag mår ganska bra ändå.
OOOoo höll nästan på att glömma!! Hade en behandling på en man kl 9 ikväll, han var sen å jag hoppades verkligen att han inte skulle komma. Men han kom, en kvart för sent, å han hann tydligen bara med en halvtimmes behandling för han skulle på middag. Väldigt rolig, gigantiskt stor å rik man!
JAG FICK 200 DOLLAR I DRICKS!!!! :) yeeeeeeyyyyy!
En dag kvar till jag har min lediga dag, på Madeira. Ska bli skönt! 
♥Stor PUSS!

Kommentarer
Postat av: julia, en nyfiken stylist

hej tjejen! jag går en stylist linje på gymnasium för tillfället, men efter det är jag sugen på att jobba på en kryssning. Vet du om de finns jobb för makeup artister och nageltecnologer? och hur ska jag gå till väga för att hitta rätt. tack på förhand kramar

2009-11-09 @ 14:30:24
Postat av: Anonym

hej tjejen! jag går en stylist linje på gymnasium för tillfället, men efter det är jag sugen på att jobba på en kryssning. Vet du om de finns jobb för makeup artister och nageltecnologer? och hur ska jag gå till väga för att hitta rätt. tack på förhand kramar

2009-11-09 @ 14:31:04
Postat av: mams

ha ha hur många % av kroppen hann du massera en så stor man, men han kommer kanske åter och tar resten! vore väl värt med sådan dricks helt otroligt !! Hade själv en kund igår tänkte dra din historia men . . . Njut av vackra Madeira var där med mormor 1972 då jag blev erbjuden jobb hos en syfabriksdirektör så se upp! puss Hjärtat.

2009-11-10 @ 14:53:15
Postat av: paps

Tack Tutt för fin hälsning, hade en bra dag med tre tim arbete i trädgården sedan god middag hos Jan o Marl. Saknar ER förstås, jättekul att höra från Dig och se dina bilder. Många pussar o Kramar från paps

2009-11-10 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0