Omvälvande gårdag!

Inte den bästa dagen jag haft här ombord om jag säger så. Inte nog med att Nick lämnade oss, jag fick även reda på att jag ska FÖRFLYTTAS till Symphony!!!! Å det redan efter denna cruise. En LTtjej som varit här förut har begärt att få komma tillbaka till worldcruisen, verkar som fler av oss kommer bli förflyttade eftersom många som varit ombord tidigare vill komma tillbaka till just den kryssningen. Å om man är förstakontraktare har man inget att säga till om. 
Iallafall, Symphony är den andra Crystalbåten. När vi kommer till Miami den 22a November följer jag med Shelley(vår nya manager, som egentligen är manager på Symphony) över dit. Inte roligt alls, var jätteledsen igår. Jag trivs ju så bra här med alla! Å nu måste man börja om igen.. Men jag får försöka se det positiva i det. Jag får Shelley som manager istället för vår gamla, jag får se Hawaii, Australien, NyaZealand, Malaysia m.m. !!!!!! :) Men vad jag kommer sakna alla underbara människor här.

Idag sov jag hela dagen tills jag började jobba kl5. Vi har påbörjat korsningen av Atlanten, å jag kan lova att det känns!!! 4-6m höga vågor. Har inte kunnat behålla nå mat alls idag, pga det dåliga vädret hinner vi inte fram till azorerna i tid imorgon, så kaptenen har bestämt att hoppa över det stoppet å istället åka direkt till GrandTurk. Vilket betyder 6 sedays i rad!!! Hoppas att vädret förbättras! GrandTurk är en ö inte allt för långt från Miami, så det betyder värme!!  YEEEYYY! 
Nu ska jag försöka sova. Får dra klockan en timme bakåt igen. :)

Kommentarer
Postat av: sara

hej gumman, det kommer nog att bli toppen... träffa nya människor och uppleva andra sidan jordklotet... Du är duktig du...Saknar di massor... Kämpa på... Många kramar Sara

2009-11-14 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0