På väg till Marocko nu. Casablanca

HEJ!
Igår hade jag halva dagen off. Började kl 4, så vi var några stycken som gick iland i Malaga. Fantastiskt mysig stad! Vi åt paella å drack sangria till lunch, min första sangria! GRYMT! Paellan var oxå fantastisk, mamma du skulle älskat scampisarna som var i! :)
Igår fick vi även en ny manager. Det behövdes nog.. vi måste få upp retailen allihop. Hon verkar väldigt bra, en frisk fläkt! Idag började hon med one-to-one möten, där hon vill veta allt vi behöver hjälp med, hur vi gör med konsultationer å allt. Det känns verkligen som hon vill hjälpa oss å bryr sig om oss. Den förra managern som var tvungen att åka hem pratade jag knappt med.. så detta känns bra!

Idag slutade jag 8. Mycket skönt! Hade en PT session med Nick. Blev massa jobbiga övningar å boxning. Helt slut är jag nu. Men ikväll blir det att dra klockan tilllbaka en timme... det betyder crewbar!! hehe.
Måste berättta att jag hade en lite äldre man för ett par dagar sen på massage. 90min swedish massage. Från Italien men bosatt i NewYork, bor på deck 11. (de allra dyraste sviterna) Han kom med sin lilla LouisVouitton väska till massagen. Iallafall, han tyckte jag var en av de bästa han nånsin haft, han brukade tydligen gå väldigt ofta i NewYork. Så han bokade in en till 90min massage till nästa dag oxå. OCH efter den massagen bokade han in ännu en 90min till imorgon!!! haha. Jag bara hoppas han kommer med en riktigt stor dricks i slutet av kryssningen.. :)

Saknar er alla därhemma! Men jag älskar livet här! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag avundas dig;-) låter som att du har det toppen bra... jag har varit lite dålig med kommentarer känner jag men jag ska bättra mig... Tänk va mycket du får uppleva.. Jag håller tummarna att du får feta dricksen efter alla behandlingar...Saknar dig gumman... Lev livet till fullo!! Många kramar Sara

2009-11-06 @ 22:03:06
Postat av: Milla

Följer din blogg slaviskt! Jobbade själv som stewardess väldskryssen 2008 ombord på Serenity!!! I love it! Saknar det som fasen!

2009-11-07 @ 14:09:56
URL: http://www.millarella.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Så härligt önskar jag var där! 90 min massage 3ggr hur mår kroppen då! swedish är det mest taktilt? måste få höra forts om han skickar nån dam till dig på behandling oxå så dricksen blir riktigt big.Tack för fina bider väntar att få se Kapten! Ha de gott puss mams.

2009-11-08 @ 15:45:38
Postat av: Marit

När du utför "Swedish Massage" på båten, skiljer den sig mkt från den du lärde dig i skolan då?

Kul att du trivs så bra, hoppas det fortsätter så hela tiden. Kram Marit

2009-11-09 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0