1 dag kvar på kursen!

Nu har jag iallafall klarat klarat det skriftliga å de 2 praktiska proven!!  Yeeyy! Imorgon är det spatour å föredraget om huden, sen är kursen slut!! Idag så fick 5 tjejer i min klass "details", vilket betyder att dom fått en båt! Destinationerna är bla. Portugal, NewYork, Köpenhamn, Orlando.. Så man kan i princip hamna var som helst. Några av dom åker redan imorgon! Så sorgligt!  Det känns verkligen så overkligt att man ska åka härifrån, man glömmer liksom bort varför man är här å tror att this is it... :) 
Ledig helg har jag nu, FANTASTISKT skönt!!!! Blir kanske en liten tur till LondonCity. :) På måndag blir det nog så att jag får börja på Retail, lära sig mer om försäljning. Vilket jag verkligen kan behöva. Sen får jag förhoppningsvis veta i veckan när jag får åka! Är så nervös hela tiden! Å på söndag kommer ju Helen(klasskompis från skåne) hit, sååå roligt!! Isabella åker på lördag ut till sin båt, Italien tror jag hon börjar i, sen vidare till karibien...


Den fantastiskt fina skoluniformen! ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

GRATTIS MIN VÄN!!! =)

2009-09-10 @ 23:41:28
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/
Postat av: Helen

Skönt att du är ledig i helgen, så mycket som du pluggat nu. Synd att jag missar Bella med en dag=( Men kul för henne att komma ut.

Ses om två dagar=) och njut nu av din lediga helg. puss

2009-09-11 @ 08:20:31
Postat av: Marit

Det är så roligt att följa både dig och Isabella. Ni får verkligen vara med om en hel del. Hoppas det blir en fin båt du skall ut på när det är dax. Jag kan meddela att både våra nya 1:or och 2:orna följer er på er resa, visst är det kul. Kram Marit

2009-09-11 @ 08:43:17
Postat av: Avin

Grattis min fina! Vad kul! Du är så söt i din uniform! Ska bli kul att se var du hamnar, men det blir på jorden i alla fall! :) PUSS

2009-09-11 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0