AUSTRALIEN???

Idag blev jag skickad till ett av alla kontor på skolan. Där fick jag fylla i ett papper med personuppgifter. Vet inte riktigt vad det pappret handlade om... smart å skriva under nåt som jag inte ens vet vad det var.. hehe. Men jag var så uppspelt att det äntligen händer något, så jag skrev gladeligen på. :) Sen skulle jag även gå in på en sida på internet å fylla i ett formulär. Tjejen som hjälpte mig berättade att det var för att söka ett Australienskt visa!! Men det fungerade inte idag, så jag måste komma tillbaka imorgon, å ha med mig 2 passfoton. KAN DET MÖJLIGEN VARA SÅ ATT JAG FÅR ÅKA TILL AUSTRALIEN???? Det vore fantastiskt!!! :D Man får ju som sagt inte veta ett skit om nåt förrän typ dagen innan här. På torsdag är det iallafall "details", så då hoppas jag att jag får reda på lite mer!! Glad är jag idag iallafall!! MEN... saker kan alltid ändras här i sista minuten!
PUSS! 

Kommentarer
Postat av: Marit

Nu håller jag alla tummar och tår för dig, lycka till! Kram

2009-09-30 @ 10:19:17
Postat av: sara

håller tummarna för dig gumman... spännande:-)

Kram

2009-09-30 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0