Tydligen fredag idag.

2 veckor sen man hade en ledig dag.. Ni får ursäkta att jag klagar så mycket hela tiden.. :) Har precis kommit hem från "late night training" med fitness. Medans resten av klasserna är ute å dansar å gottar sig. Ikväll fick vi framföra våran inledning av föredraget. Gick väl ok.. Vi fick iallafall väldigt bra hjälp av Wayne, the trainer. Det viktigaste i hela föredraget är inte innehållet, självklart måste det vara bra, men om inte själva framförandet är AMAZING så spelar det ingen roll hur bra innehållet är! Självklarhet kanske, men inte alltid man tänker på det. Jag vet ju att första intrycket består, så det gäller att ha en MYCKET BRA inledning. Så det allra viktigaste för att gästerna ska boka in behandling i samband med föredraget är;
1. ATT DOM GILLAR MIG
2. ATT DOM LITAR PÅ MIG
3. ATT DOM FÖRSTÅR VAD JAG SÄGER
Måste säga att det känns lite bättre nu, jag kan nog allt charma till mig lite gäster! ;)
Nu ska jag slipa lite på min inledning, överdriva lite om utbildning å erfarenheter. Inte ljuga, bara göra så att verkligheten låter lite bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0