NEWS!

Igår mitt under ansiktsbehandlingslektionen kom "the head of training" + en annan lärare in å frågade efter mig. Planerna hade visst ändrats för min del.. Jag fick veta att jag skulle bli tagen ur "elemis" kursen som jag började förra veckan å skulle avsluta nu på fredag, för att istället börja i Ionithermie med de nya tjejerna som kom i måndags. En ny 10 dagarskurs alltså.. min lärare förstod att det kanske kändes lite tungt, eftersom jag hoppats på att få åka härifrån till helgen nu när man nästan avklarat 2 kurser!! Men hon sa att det var en "great reward at the end of it"... dom hade tydligen en väldigt fin båt redo för mig om jag klarade denna kurs oxå.. Så det jag kommer göra på båten är "La Therapy" och "Ionithermie", de 2 behandlingar man tjänar mest pengar på. OM man är duktig vill säga!!!
Tror jag har berättat det förut, men när man kommer hit får man ju göra en presentation inför "ledningen". Då bestämmer dom om man hamnar i Elemis eller La Therapie/Ionithermie. La therapie å Ionithermie börjar varannan vecka, så när jag kom hit för snart en månad sen var det antingen Elelmis eller Lt man hamnade i. (Jag hamnade i Lt)  Veckan innan var det antingen Elemis eller Ionithermi.. förstår ni? Båda behandlingarna som jag kommer att utföra är resultatinriktade behandlingar, det ena för ansiktet och det andra för kroppen.
Berättar mer om Ionithermie imorgon, nu måste jag göra en Spa-tour om Ioni som ska framföras imorgonbitti!!
LOVE!

Kommentarer
Postat av: avin

Bra där gumman! Sa ju att du kommer klara dig utmärkt där borta! PUSS

2009-09-23 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0