suck!

Då var det slut på det roliga!! Ionithermie är inte direkt "a walk in the park"..  För det första så är språket väldigt svårt, vi får läsa väldigt mycket om gifter å detox å sånt, mkt svårt på engelska! Ikväll och imorgonkväll har vi "late night training", med fitness. Eftersom Ionithermie är en detoxbehandling jobbar vi ganska nära fitnessinstruktörerna, vi rekommenderar varandra till våra gäster. Så dessa 2 dagar blir det skola från 9-22... sen har vi självklart läxor på det.. hur ska man hinna??? I denna kurs ska vi även göra ett seminarie, ett föredrag på 30min precis som jag gjorde i min förra kurs. Men jämfört med mitt förra föredrag känns detta som en käftsmäll rent ut sagt.. vi ska prata om gifter å hur det påverkar kroppen å olika organ å så. Den kunskapen har vi inte riktigt... vet inte alls hur det kommer gå. Så sa jag nog sist oxå.. men nu känns det verkligen näst intill omöjligt! 
Nu måste jag öva på min spatour i spegeln några gånger, kanske blir tvungen att framföra den ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Marit

Rara Sahra! Klart att du kommer att koppla greppet om detta ämne också, ju större utmaning desto roligare seger när du väl går i mål. Det är ingen slump att du befinner dig där du är, folk i din närhet tror dig uppenbarligen om att klara detta, och det gör jag med. Lycka till och var rädd om dig. Kram Marit

2009-09-25 @ 08:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0