Tunga dagar...

Nu är det ganska så tungt! Hur mycket som helst att lära sig på så kort tid!! Hade 3 public speaking idag. 2 där vi inte var så förberedda.. det gick väl sådär. Vi fick höra att vi inte varit speciellt duktiga på att plugga.. men HUR ska man hinna med att läsa allt om man inte har tid att börja pluggandet före halv 8 på kvällen????? På onsdag har vi exams på allt typ. Vi ska hålla ett föredrag på 30 minuter om huden, hudtillstånd, behandlingar vi gör osv.. HELT UTAN STÖDORD ELLER ANTECKNINGAR! Så svårt på engelska!  Vet inte riktigt hur d ska gå. Idag så grät 2 st av mina klasskamrater efter skolan.. En av dom har 6 års erfarenhet och är 42 år!
Nu måste jag sova! Trots att jag har mkt kvar att plugga!! 

Kommentarer
Postat av: Anne o Kent

Hej Sahra.

Vi förjer din blogg, Kent o jag.

Det här kommer du att fixa jättebra. Du är så duktig.

Kom ihåg att ha roligt också.

Kram från Skultuna

2009-09-06 @ 09:28:10
Postat av: Sara

Kämpa på gumman.. du kommer att klara det galant:-)

Själv har jag legat sjuk i en vecka.. väldigt drygt ingen som kommer med glass;-)

Saknar dig...

Många kramar från HBG

2009-09-06 @ 16:47:18
Postat av: Marit

Sååå duktig du är Sahra! Jag riktigt känner hur stolt du måste vara själv. Att tala om huden i 30 minuter kan inte vara så svårt, spalta upp några stolpar som du kan luta dig mot, sedan breder du bara ut texten kring stolparna. Glöm inte att ta med dina kunskaper om sol och solskador, det kan dom behöva bli påminda om. Grattis i alla fall till "den högre divisionen". Kram Marit

2009-09-07 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0