Natti!

Borde egentligen sova nu, men kan inte riktigt komma till ro än. Har nog inte berättat hur trött jag är hela tiden..?? Fast det kanske ni har förstått!! :) Det är så otroligt långa dagar, å inte kan man hitta på något annat än att plugga på kvällarna heller. Inte om man läser "La Therapy"! De andra tjejerna som läser "den vanliga" kursen är ute å festar å  umgås ganska så ofta.. INTE EN CHANS att det skulle gå för oss. Vi måste läsa 3-4 timmar varje kväll... önskar lite att jag kommit i den andra gruppen, så jag hade lite mer tid att lära känna folk lite bättre.. Ioförsig så brukar Lee(den svenska tjejen) och jag gå till starbucks å fira med en kaffe de få dagarna vi slutat tidigt. Igår så blev vi även bjudna på middag av Dinah, det är "gamlingen" i gruppen. Hon vägrar äta maten här på YMCA så hon går ut å äter varje kväll, å igår frågade hon om hon inte fick bjuda ut oss. Så söt!!  Det blev italienskt med ett glas vin till det oxå! tyvärr så kunde man inte sitta å njuta å bara prata så länge, utan det blev att vi gick en minut efter vi ätit färdigt ungefär.. 


THE ACADEMY!
Detta är alltså skolan..  :) Har jag sagt att vi elever måste städa skolan varje dag efter vi slutat? Å varje fredag är det "Port-clean", storstädning med andra ord. Allt för att förbereda oss för fartygen...  

Kommentarer
Postat av: Helen

Hur går det med sömntimmarna? Får du den sömn du behöver?

I dag ska jag plugga hela dagen och kanske börja packa lite=)

Pussss

2009-09-08 @ 10:19:11
Postat av: Fia

Tänker på dig min vän och följer flitigt din blogg..

Håller på dig...



KRAM o PUSS!!

2009-09-08 @ 11:11:39
URL: http://fiaelisah.blogspot.com/
Postat av: Bror

vad roligt du som älskar att städa=)

Kör över din lärare nu sis. wiho

2009-09-08 @ 18:36:53
Postat av: Avin

Hej Gumman!



Saknar dig så mycket! Hoppas att det går bra och att du får hur många kunder som helst! Jag jobbar ihjäl mig som vanligt så inget nytt där! Hoppas att du trivs och att du njuter av denna upplevelsen!



Puss på dig!

2009-09-09 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0