Fantastiska lediga lördag!

Idag har jag hunnit med så mycket som att fika 2 gånger, 1 gång på starbucks. ♥ Vinkat farväl av Bella vid stationen å shoppat lite. LITE! Är så fantastiskt billigt på PRIMARK!!! Det går att hitta väldigt fina väskor å skor! Kläderna är väl sådär. Tänkte jag skulle unna mig något för att fira. Blev inge London idag, förstod att d skulle gå alldeles för mkt pengar, jag kan ju ha lite svårt att hålla i dom ibland. ;) Jag hittade mina favorit-trosor som jag brukar köpa hemma på PRIMARK! Här kostade dom 1pund st. Haha. Så det var det enda det blev! :D  
För första gången fungerar internet inne på rummet, fantastiskt!
 Idag är min hud KATASTROF, efter 4 ansiktsbehandlingar, 2 microdermabrasion å 1 oxydermbehandling på 1 vecka är det inte så konstigt! (Därav det svartvita fotot..)
Men lite piggare är jag!
XOXO 


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej Shara.



Ser ju ut som du verkar funka bra för dej, Skoj.

Jag e lite aviss på dej som får resa runt, här hemma är det som vanligt fast mycket mörkare.



Good luck, see u soon.

2009-09-12 @ 17:59:04
Postat av: jojo

OMG sahra! shit vad kul att läsa! vilken jävla grej du gör, jag blir imponerad! du är så duktig och bra!! lycka till med allt nu, och fortsätt skriv! lite spännande, undrar vart du ska åka?? puss puss o komihåg att du är bäst

2009-09-12 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0