LosAngeles

Embarkation i LA idag. Sorgsen dag. Heather å Alyson har lämnat oss nu, å inte fick jag träffa Malin heller, fast hon är så nära. VAr tvungen att börja jobba klockan 11, hade besök från headoffice som ville prata om vår revenue. Kul..
Heathers ersättare är en svensk tjej från Norrköping, Emmelie. Träffade henne precis å hon verkar toppen! Det roliga var att hon hade följt min blogg lite innan hon kom hit! haha, hur stor chans är det att hon skulle hamna på denna båt?!

Igår var en fantastisk dag, eller de 4 timmar vi var lediga iaf. Vi var i SanDiego å jag kunde för första gången shoppa normala kläder sen November! VictoriasSecret, Abercrombie&Fitch, Aldo, Forever21... Jag kunde ha spenderat timmar inne på forever21, så fantastiskt billigt!
Ieftermiddag sätter vi segel mot Australien! 4 dagar till havs innan vi når Hawaii(förhoppningsvis!), tsunamivarningen borde vara över.
Vi kommer besöka Hilo, Maui å Honolulu. Har hela dagen ledig på Maui. Yeeey! 

Kommentarer
Postat av: mams

Oh så kul för dig med lite shopping!men vilken tur att du inte hade fler timmar !!! kanske du kan byta till en svit? Koppla av o njut så mycket du kan, idag har vi nytt snöoväder man tror inte sina ögon.Vi önskar dig en underbar resa med massor av fina upplevelser,love you mams o paps.

2010-03-01 @ 10:21:06
Postat av: Fia Jonsson

Hej min vän!!



Jag önskar att jag kunde vara där med dig nu.. Här finns de inget slut på snöoväder! Jag längtar efter dig och min hy behöver dig ;)



Tänker mycket på dig!



Puss & Kram!

2010-03-01 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0