GRATTIS ÄLSKADE VÄN!

SAKNAR DIG!!!!! ♥ Hoppas du får en underbar födelsedag. Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej hej!



Hittade hit när jag i min nyfikenhet sökte lite jobb på google om att jobba på en lyxkryssare. Jag antar att du vet vart man ska vända sig och hur livet är när man jobbar på en båt. Jag skulle jätte gärna vilja jobba som entertainer i någon form och uppleva både olika länder och kulturer.

Så en fråga som sträcker sig över ganska mycket är; hur är det egentligen att jobba på en båt? Roliga människor? Hårt arbete? Hinner du uppleva de olika platserna ni besöker likaså? Bra betalt?



Väldigt tacksam för svar och guidning :)

Emmi

2010-04-07 @ 15:49:20
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0