MELBOURNE

Forsta stallet jag satt min fot pa efter alla dagar till havs, var Melbourne. Fantastisk stad! Jag var ledig fran 2 och kunde vara ute anda till baten seglade vidare vid midnatt.
Jag blev upphamtad av en fitnesskille, Michael, som jag var i London med samtidigt. Fran borjan skulle det vara 2, men av killarna forhinder tyvarr. Kanner inte denna kille sa jattebra, men eftersom vi har varit med om "samma" upplevelse har man ganska mycket gemensamt anda. Han tog mig till den del av staden dar han bodde. Brighton tror jag att det hette. Jattemysigt litet omrade med supermysiga restauranger o butiker. Det blev en kaffe dar, sen blev jag avslappt i city dar jag skulle mota upp Luke, en annan fitnesskille som jag jobbade med pa serenity. Nick som ar tillbaka pa Serenity ar oxa fran Melbourne.. Jag vet, alla fitnesskillar ar fran Melbourne! :)
Men bade Micheal o Luke har fatt sparken pga alkohol.. hehe. Om dom testade fler an dom gor skulle det inte finnas m[nga kvar pa batarna..


Detta ar en park mitt i City.




St Kilda heter detta omrade.


Grace, Luke o jag. Grace ar en "shoppie" som precis kommit hit till Symphony fran Serenity. Vi hade en supermysig kvall. At a drack jattegott. Var valdit svart att ta farval av Luke dock. Men vi kommer ses igen, garanterat. Melbourne o Australien kommer jag atervanda till!


Idag har jag haft en ledig dag i Tasmanien, detta ar en liten o utanfor australien. Skriver mer om det sen for nu ar det laggdags! Imorgon vantar en fullspackad seaday o 10 meters vagor! JIPPIIIE!

PUSS pa er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0