HAWAII, Honolulu

Idag slutade jag klockan 2. Jag och Melika skyndade oss iväg i en taxi för att åka till shoppingcentret. 2-3 timmar hade vi på oss att handla det vi "behövde". Jag hade förberett min lilla kasse med allt jag skulle posta hem till Sverige. Tror ni inte att jag glömde den mitt i all stress!! Så tyvärr alla födelsedagsbarn som fyller/har fyllt år i Mars... nu kan jag inte posta något förrän i Australien.. gissar att ni får det nån gång i April då.. :( 
Shoppingcentret var en dröm! Det fanns allt från Chanel, Miu Miu, till Forever21, AmericanApparel och mitt älskade Sephora! Jag älskar verkligen Sephora i USA. Jag kan gå där HUR länge som helst. Men det viktigaste var att jag äntligen kunde handla mitt I.D smink. Jag har inte hittat det sen vi var i Medelhavet i November! 
Honolulu kändes mer som en storstad, önskar jag haft ännu mer tid bara. Skulle velat se WaikikiBeach och PearlHarbour oxå. En annan gång, för  Hawaii tänker jag återvända till!
Är inte klocktornet häftigt? ALOHA! :D

Kommentarer
Postat av: Fia Jonsson

Vackra du!

Jag saknar dig!



KRAAAM & PUSSSS!

2010-03-09 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0