Maj 18, 2010

Ny kryssning har börjat. Å vi är busy!!! Jäklarns i min lilla låda! Jag är fullbokad från 8 på morgonen till 8 på kvällen. Vi är imorgon inne på våran 5e å äntligen(!) sista seaday. Det är väldigt svårt att gå från att ha haft 1-3 behandlingar per dag till detta. Så nu har man ryggont å är trött som aldrig förr. Det har blivit steam å bastu efter jobbet varenda dag. Crewbar har inte sett röken av oss på snart en vecka. Ovanligt!! haha. 
Vi började denna kryss i Dubai. 3 dagar var vi där. Riktigt coolt ställe!

Nästa stopp efter Dubai var Muscat,OMAN. Detta är ett av mina favoriter hitills, Sååååå fantastiskt vackert. Det var som att vara på en annan planet. Varmt var det dock.. som ni kanske ser här nedanför. :D

Kommentarer
Postat av: Leva

Hej!

Jag undrar vilket företag du jobbar för? Hur fick du jobbet och hur gjorde du?

Det låter så otroligt spännande det du gör :) Synd att du inte har skrivit på ett tag



Kram L

2010-09-14 @ 17:05:15
Postat av: Malin

Hej =)



Vi är några stycken som läst en stor del av din blogg, riktigt kul att se hur livet på en båt tycks vara. Jag är också hudterapeut men har tyvärr inte vågat testa mina vingar utomlands.



Hoppas du uppdaterar snart igen.



Mvh/Malin

2011-01-20 @ 11:33:56
Postat av: Sandra

Hej!



Jag är ett stort fan av din blogg :) tycker ditt jobb verkar så roligt! är jättesugen själv på att åka och jobba så!



Tänkte höra ifall du har några tips på hur man på bästa sätt söker en sån tjänst som du? hur gick du tillväga? :)



Jag är utbildad och diplomerad nagelteknolog och makeup artist, finns det några av dessa tjänster på båten? :)



Kram Sandra

2011-05-30 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0